24 maj 2007

DATO: 10 juni - Endelig

Så kom der fast dato for opstart i den nye afd. i Kbh. det bliver den 18 juni.
Jeg tager ferie ugen før det, Så jeg kommer til Danmark 10 juni. Har ikke købt flybillet endnu, så det kommer lidt an på hvornår der er en billig afgang.
Har også fået lejet mit værelse ud til sommerpraktikanten, så ingen husleje ud af vinduet. Han er dog allerede flyttet ind, da han ellers ville være hjemløs (vi er bare så søde, Susanne og jeg), så der bliver lidt trængt i 2 ugers tid.
Mine ting kan komme med Thomas´ cointainer, der flytter i slutningen af juni, jeg har også ordnet flyttemænd til det, da jeg jo selv vil være i København ved den tid. Igen Susanne og ny beboer i lejligheden der hjælper mig (må huske at give dem penge til en ordentlig middag et fedt sted i byen eller en tur til Blue Langoon eller noget)
Min kommende adresse vil blive hjemme hos mor og far i den første tid, men håber der ikke går for lang tid inden jeg finder mit eget. Så hvis I hører om noget, købe, andel eller leje...

Nå er bare så glad for at det endelig er ppå plads, så jeg nu rigtig kan se fremad mod (en forhåbenligt) varm og solrig sommer i København (og nok også nogen smutture til Jylland).